Sorglig.

Jag känner mig fruktansvärt sorglig.
Och depprisionen har tagit över.
Vill inte ligga på soffan men orkar inget annat.

T kommer aldrig hem.
Antar att det går bra då.
Och det är bra.

Ska ge tjejen mat och sen ut på en promenad.
Tror T får ta upp tvätten.
Sen ska jag försöka sova.
Vågar inte berätta hur få timmar jag har sovit
sedan jag fick beskedet.
Alldeles för få.

Vill vara positiv men det är svårt.
Men this is a part of life.
And right now it ain´t easy on me.

Har telefonläkartid i morgon bitti.
Wish me luck pretty please!

frostig_ros.jpg

Kommentarer
Postat av: mia

Men tjejen då.. inte bra.. men hoppas att de löser sig! Är de du som tagit kortet? Den är ju hur fin som helst! massa kramar

2008-10-27 @ 06:30:47
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0