Snö.

Det snöar ute.I morse när vi skulle gå ut var det helt vitt.
Fantastiskt!!!
Jag älskar snö och tycker att den ska ligga kvar nu...
men dessvärre är det väl stor risk att den kommer att smälta iom.
 att vädret är så ostadigt hela tiden.

Har varit hos Göran på morgonen. Skönt att komma dit tidigt.
Skulle nog inte klara av att gräva i alla tankarna sent på eftermiddagen och
 sen gå hem och tänka vidare.
 Då skulle jag inte ens sova mina två timmar.
Har fått en telefonläkartid på måndag också för att eventuellt
 börja med sömntabletter igen.
Jag och Göran sammanfattde i dag våra träffar hittills,
 vad som varit bra resp. dåligt.
Kändes bra men samtidigt fick jag lite panik över mitt dåliga minne.
Det har även satt sig på gamla minnen vilket gör att
min barndom känns suddig.
Hoppas bara att de minnena kommer tillbaka med tiden.

I går kväll var vi ut för nattrastningen och vi var ute på den stora gräsmattan...
och Grynet sätter sig och gör nummer två.
Jag halade fram min telefon som jag har ficklampa på men trots det lyckas jag
inte hitta det som tjejen tryckte ut...antagligen var det för mycket löv som dolde det...
och när jag inte hittar "det" så bryter jag ihop och börjar gråta.
Ensam med Grynet i mörkret och jag kände mig sååååå misslyckad.
Detta är en del av att vara utan reservkrafter...
minsta motgång och det brister.

När jag kom hem i från Göran hade jag lyckats shoppa lite grejer då
 jag ska bjuda mamma och Zigge på mat i kväll.
Var även förbi lägenheten och hämtade mängder av kläder
men skulle vilja ha hit mer...
så att det kanske kan bli roligt att klä på sig på morgnarna.
Festade även till det med en tur in på Siljan och
köpte med en "sak" till fikat i eftermiddag.

Tyckte att det var så otroligt mysigt med all snön som jag fick pulsa fram genom.
Det gjorde mig lycklig. Det gjorde mig glad!!!!!!

snoig_grangren.jpg

Har städat. Och ätit.
Så mycket gjort.
Helt amazing!!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0