Promenad.

Nu har vi varit på en långpromenad. Det är ganska kallt ute och jag glömde så klart vantarna.
 Men jag hade tjockjacka i allafall;-)
Grynet har hjälp lövsamlingskillarna i dag. Hon var så söt, kaxig men samtidigt skiträdd för deras krattor.
Men vi tog oss förbi:-) och killarna var jättesöta och hjälpte till så hon skulle förstå att de var snälla.
 Men visst vem kan motstå hennes söta nylle;-)

Nu har lillan ätit och somnat här bredvid mig. 
Dessvärre är det dags att åka till Borlänge nu så jag tror att jag får bära ner henne i bilen.
Vill hinna åka hem innan alla hockeytokar ska börja vallfärda hit i dag för matchen Leksand-nåt lag.
Är inte så insatt nu. Kan inte gå på matcher då jag är hemma med tösen men det gör inget. Vi har roligare.

Och T hade fått ett kort av en granne.
Om att hon ska ha fest på lördag och att hon hoppades att de inte skulle störa för mycket.
Hur gulligt är inte det? O
troligt omtänksamt tycker jag och för min del så gör det inget att de har fest.
Och nu när vet man om det och då blir det lättare att "förbereda"sig.
Tack så jättemycket söta du!!!

Åh, förresten hade fått en paketavi i dag men jag vet inte vad det är som kommit...
återkommer med det senare i eftermiddag.
Ha en fortsatt bra dag nu!!!
XOXO Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0