Onsdag.

Nu har hela onsdagen gått. Snart är det torsdag. I morse kunde jag inte logga in då det var nedstängt.
Så en sammanfattning av onsdagen lyder som så att vi åkte till Pingbo. Har varit hemma hos Sofie, Svea och djuren.
Vi har i stort sett arbetat hela dagen på deras övervåning i nya huset. Sedan vid klockan två så åkte vi in till VC i Hedemora. Lilla Svea skulle vaccineras.
Men det gick bra och efter besöket hos farbror doktorn tog vi en vända upp till mamma/mormor/gammelmormor.
Hon har många titlar nu;-)  Vi stannade inte där så länge då mamma delvis skulle i väg...späckat schema när man är pensionär...hahaha...och sen så skulle vi ner till Hälla och ta in Alice.
Alltid lika underbart att se henne och få känna på hennes mjuka mule.
Min och Sofies gamla trotjänare:-), jag tror att vi älskar henne lika mycket båda två...

Hann förbi en kort vända på Hedstigen oxå för att lämna Linda och hämta en såg och sen åkte vi tillbaka till Pingbo och arbetade...och nu hade Emil kommit hem från jobbet så vi käkade pizza. Gott!!! Men jag var så hungrig efter en dålig frukost så tyvärr blev jag mätt alldeles för snabbt;-)

Visar bilder i morgon på vad vi arbetade med...men kommer garanterat att ha ont i fingrarna hehehe...

Jag har haft en underbar dag med allihopa och just nu sover Grynet bredvid mig, helt slut efter att ha stimmat med Pripps hela långa dagen.
De sov inte många sekunder om man säger så=), kan inte förstå hur de orkar, själv blir jag trött av att bara titta på.
Och det är så roligt med lilla Svea nu som blivit så stabil och personlig att jag nu vågar att busa med henne och ta i henne...innan så skrek hon mest om det inte var mamma men nu så är hon så go...när man är lite bebisrädd så är det så svårt att hantera när barn skriker och man vet inte varför...jag vill kunna och våga men det är lite läskigt då det är ett område som jag har noll kunskap inom. Men det kommer antar jag, med tiden och åldern. Förhoppningsvis.

Tack Sofie med familj för en underbar dag!!! Skönt att komma utanför dörren och träffa människor som man tycker om!

*Kramar om*

Jag som älskar trähästar

Änglapållen, Handmade by M
I love!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt det låter att få gosa med hästar, vi har ju fler här på gården men ingen i storlek så jag kan rida. om jag nu skulle våga mig upp i en sadel igen haha :) Kul att du gillar änglapållen, jag känner ju mimmi som gör dom! kram på dig

2008-10-02 @ 08:37:20
Postat av: Anonym

skrev jag att det var från madde?! :)

2008-10-02 @ 08:38:10
Postat av: sofie

du.. miljoner tack för hjälpen:D å ja tkr det va skit kul att träffa dej:D hoppas d blir av snart igen:)

2008-10-02 @ 21:48:41
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0