Ner dag.

I dag är det en Ner dag.
Ingen bra dag alltså.
 Vad ska man göra en sådan här dag? Har inte ens kommit in i duschen ännu.
Och jag som måste gå ut med Grynet snart.
Hittills har hon sovit men det börjar bli dags nu...känner mig som en skit när jag har dessa dagar.
Hoppas bara att det blir bättre tills i morgon då vi ska och titta på Linda som ska tävla klockan nio på morgonen. Usch, kommer vara trött som ett *s. Så trött att T valde att natten som kommer sova i min möbelförvaringslägenhet. Antagligen är han inte så sugen på att kliva upp senast klockan sju i morgon bitti...

Vill inte ha ner dagar...vill att alla dagar ska vara upp!! Nu önskar jag mig ett glass paket och lite godis...fast egentligen tror jag att jag är sugen på mat. Men orkar inte laga nåt. Vill inte. Kan inte. Eller jo, egentligen men inte i dag.

Creme fraiche recept tacos

Kanske tacos?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0