Måndag.

Ok.
 I natt när jag skrev mitt inlägg så var det redan måndag.
Fast jag tycker inte att det räknas då det bara var sen kväll i min värld.

Nu på morgonen har jag varit nere hos läkaren och pratat om min sjukskrivning.
Kommer förmodligen inte att jobba mer detta året. Känns lite trist men samtidigt om det är sant som ryktet säger så har min arbetsplats gått i konkurs. Min chef går inte att nå för en kommentar så vi får väl se om det är någon vänlig själ som kan berätta sanningen för mig. Det resulterar i att jag i sådanfall är utan jobb.

Läkaren var inte lika läskig i dag och det kändes bra. Dock förstod han nog lite mer i dag när jag berättade att detta satt sig på minnet. Han bad mig fråga Göran om råd annars skulle jag få gå till en minnesterapeut.
Tror att han kallade det så.
Vi får se hur det blir, bara det blir bättre för det är så sjukt obehagligt att inte minnas små, vanliga, 
automatiska och stora saker.
Ja, allt!

På onsdag ska jag till Göran igen och jag har fortfarande inte gjort någon eftertanke. Tror att jag inte tycker att jag gjort  det för att jag glömmer bort det. Allt är så förvirrat och jag vet inte hur jag ska gå vidare.
Skulle vilja byta ut djävulen på min axel till en liten Göran som viskade små påminnelser till mig. Perfekt.

Nej nu blir det nog lite frukost.
T kollar aktieaffärerna, hoppas att det går uppåt snart!!

LEV I DAG!!!!

Kommentarer
Postat av: madde

hej vännen! jo nog är ryktet sant, känns mindre kul! en advokat ska kontakta alla oss anställda, förstår inte varför han inte gjort det än! Det är ju han som har hand om hela jöns nu, johan har fått lov att lämna ifrån sig nycklar och allt som hör till..kramkram

2008-10-13 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0