Lugn och skön dag.

Lugn och skön dag.
T har åkt på sin söndagspoker.
Lycka till baby!!
Kamma hem första platsen nu så att jag kan få bidrag till
hyran nästa månad...;-)
Lite knapert på ekonomi fronten nu så har jag riktig otur blir det socialen
för att kunna betala nästa månads räkningar.
Hemskt, men vad ska jag göra?
Jag får verkligen hoppas att det inte går så lång tid innan försäkringskassan
förhoppningsvis godkänner mitt ärende.
Snälla, snälla, snälla!

Vi plockade upp T och tog en mysig promenad med lillan.
Fotade lite också men  mitt busiga objekt ville inte fastna på bild i dag...

Men nu ska jag inte fundera mer på det i dag utan ha en bra dag.
Grynet ska få mat snart och sedan blir det en kort promenad.
Efter det ska jag unna mig tacos.
I love!!!
Det är så gott...men min hemmagjorda guacamole:-)

Vad gör Ni en underbar dag som denna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0