Good morning!!

Trött?
Svar: JA!
 Tidig morgon?
Svar: JA!
Snoozade?
Svar: JA!

Så seg i morse och ville mest bara dra täcket över mitt huvud men 
jag masade min feta röv ur sängen tack och lov.
Har varit på samtal i dag.
Skönt  men i dag var nog det mest lättsamma,
fast ändå det jobbigaste samtalet.
Vi ska arbeta fram en ny Ulrika.
Eller snarare...JAG ska jobba fram denna nya människa.
Göran är bara min stöttepelare.

Sjukt jobbiga grejer framför mig som jag ska ta tag i nu.
Vill inte för att det är tungt.
Måste för att jag vill.
Vill för att kunna leva.
Men det finns ju inga måsten.
Så då slipper jag...eller?

Nej nu ska jag ta tag i detta.
Inte för att jag måste/bör...
utan för att jag VILL!!

Nu ska jag gå och köpa biljetter till hockeyn som min kära mor
samt Zigge ska gå på.
Leksand-Malmö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0