Förtvivlat.

Soffläge.
Tillfälligt i allafall.
Har dammsugit och moppat alla rum.
Bara vardagrummet kvar.
Skönt.
Det var ett tag sedan...men nu doftar det ljuvligt.
Rent!

Har en plan att duscha snart.
Inpackning i håret.
Fotbad.
Myskläder...
Tycker jag förjänar det.

Har en konstant klump i magen.
Obehagligt.
Vill att denna delen av mardrömmen ska vara över nu.
Men jag får veta mer på måndag.

Göran tycker att jag ska berätta om mitt förflutna.
Min dåliga sömn.
MIna fruktansvärda mardrömmar.
Att jag vaknar med ångest.
Hur lång tid detta pågått.
Ska skriva ner på ett papper hade jag tänkt.

Hoppas Ni mår lite bättre än mig.
Det förtjänar Ni.
Jag önskar ingen detta öde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0