Whattodo?

Vad ska man göra på en söndag?
Vad gör alla andra?

Hyfsat pigg...eller var det i allfall men då jag inte kom på något att göra
så säckade jag ihop lite grann.
Skulle nog faktiskt kunna somna.
Klockan halv sex.
En söndag.

T ville göra något men det fanns inget och göra.
Jag är så dålig, kunde inte komma på en endaste aktivitet
förutom spela spel.
Men det var inte intressant.
Men jag kan inte vara lekledare.
Min energi räcker inte till.

Vi har varit ute på en långpromenad i dag i solen.
Underbart som alltid och snön får gärna ligga kvar resten av vintern nu.
Det skulle göra mig lycklig i allfall.

Min allra käraste syster ringde.
Så roligt att prata med henne, det är ett tag sedan vi sågs nu.
Beror nog mest på att hon jobbar himmelens mycket...
och sen har inte jag varit ner på länge.
I vilket fall som helst så har hon sökt nytt jobb nu.
I Falun på sjukhuset och
jag håller tummarna för att hon ska få det...
jag hörde hur less hon var på sitt nuvarande jobb och
efter sex år kan det vara roligt med en ny arbetsplats och utmaningar.
Lycka till Syster yster!!!
De hade målat om Lindas rum i helgen och
vad deras färgval sa så kommer det att bli riktigt snyggt!

Nu ska jag lägga mig och sova.
Tappade lusten.
Ses kanske senare i kväll.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0