Tvångstankar.

Detta är något som jag tror alla har mer eller mindre av.
Tvångstankar.
Kan variera i grad hur illa/bra det är.

Jag har ett antal...
men här är en som jag kom på nyss när jag var ute med Grynet.
Hade en påse super salta i fickan och matade in i munnen.
OCh efter lite betänketid så kom jag på att jag alltid måste ta två godisar åt gången.

Det kan jag lova blir ett problem när det kommer till RIesen då de är så fruktansvärt svåra att tugga och halva godisen sitter alltid kvar i tänderna efteråt...men farligt goda är de!!!

I allfall så är det en sådan tvångstanke som jag alltid har haft...bara inte varit medveten om den.
Anledningen till att jag måste ta dem parvis är för att jag kan inte sära på dem så att en stackare blir ensam.
Likandant om jag tappar ner ett popcorn eller en godis på golvet så måste jag alltid kasta ner en kompis till den jag först tappade så att den inte känner sig ensam innan jag plockar upp.

Löjligt, jag vet.
Men det är väl antagligen något undermedvetet som gör att man handlar som man gör.
Förmodligen kommer jag att forsätta så här resten av mitt liv...

Men nu kan jag ju fakttiskt skratta åt detta...lite humor är det;-).

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej ! Jag har lagt till din blogg på min nya bloggsida. Har Grynet lust att komma och leka med Pricken någon dag . jag har en annan fråga också ..men vi kan väl höras.

Kram Pillan

2008-11-27 @ 00:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0