Sol som värmer.

Efter min pratstund i dag så tog jag och lillan en långpromenad.
Hon hade ju varit så duktig och legat i bilen och sovit.
Knappt hon vaknade när jag var klar hos Göran.

Gick bort mot ishallen och sedan ner på strandpromenaden.
Tösen sprang lös och var jätteduktig.
Kom på inkallning och satt ner vid möte.

Vi satte oss ner på stranden och njöt av solen.
Det var så underbart skönt.
Värme i ansiktet från solens strålar och vattnet som rullade in mot stranden.
Grynet grävde gropar och plaskade ut i vattnet utan några som helst känningar 
att det skulle vara kallt om magen.
Kan tänka mig hur det blir nästa sommar när det är varmt
och vi besöker vattnet;-).

Nu myser vi i soffan.
Jag har fått i mig lite yoggi och knäcke.
Och de hemska tabletterna.

Hahahaha, och när jag gick på toa tog Grynet sig friheten
att dricka upp min blåbärsjuice...
hörde bara ett lapande i från vardagsrummet och
jag kunde inte annat än att le=)
Tungan var blå efteråt så hon kunde inte dölja att hon druckit upp hela glaset...

Klicka för stor bild

Foto: Fotoakuten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0