Powerking innan läggdags.

Hahahaha...
Vilken miss...
Tänkte mig inte för innan jag öppnade burken...

Jajaja, det kan inte bli rätt jämt...
Grynet snarkar, antagligen helt slut efter dagen.
Vi ska snart äta kvällsmat och sen blir det ut en sista sväng.
Duns i säng...
Trött som en tok.
Inte van att få i mig så mycket friskluft...
hoppas inte att det kan vara farligt;-).

Hoppas T kommer hem snart.
Jobbigt att bo ihop när jag liksom bara bor här till hälften.
Alla mina grejer är i andra lyan så därför är det enormt tråkigt...
känns inte som hemma.
Segt.
Och veta att T inte mår bra av denna intensiteten.
Känner mig hemsk och vissa dagar vill jag bara packa väskan och bo i bilen.
Skona honom.
Han har stått ut med så mycket och
när jag trodde att allt skulle bli bra så blev jag sjuk...
Men jag är glad att han finns i mitt liv och älskar honom enormt mycket.
Försöker att lätta så mycket som möjligt
för att inte vara en envis böld som aldrig vill försvinna;-)
Hoppas du står ut med mig ett tag till!!!
Tack för att du är min!!!

Jag vill att allt ska lösa sig med boende snarast.
Ingen som har en lägenhet till mig?
Jag är i akut behov...har en etta om någon vill ha....
Help me!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0