Onsdag i dag.

Vill inget.
Fick höra några ord i går som gör att jag snart ger upp.
Min mening är inte att skada någon men jag förstår nu att det gör det.

Vad ska jag göra?
Vart ska jag ta vägen?

Funderar om jag ska fly till mamma i morgon efter pratningen.
Måste bort.
VIll ha kärlek, närhet...mamma kan ge mig det.

Känner mig så ensam.
Varför måste detta skada mina närmaste?
Känner mig hemsk.
Skulle inte ha gett upp utan kämpat vidare.
Tänk om jag förlorar det som betyder mest för mig...
för att jag var svag och vek mig.
Jag hade klarat lite till...
vill inte bli helt ensam.

?????????????????????



Kommentarer
Postat av: madde

Åå nej var det för att jag skrev sådär om hyreskontraktet? Hon hade ju inte så mycket val annat än låta oss flytta in när vi stog där med packning och katter! Och katterna fick inte vara ute!



skickar en stoor kram

2008-11-26 @ 13:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0