Lussekatter var är Ni?

Jag har varit sugen på lussekatter i flera veckor nu.
Men det verkar inte vara en själ som har börjat sälja dem här i Leksand.
Detta är en stor sorg för mig.

Lussekatter är det bästa jag vet och kan äta kopiösa mängder.
Bara trycka i mig...
Det är så underbart gott!!!!
Mmmmmm...

Var runt och kikade i dag för att jag ville ha att festa till med efter frukost
men ingen lycka...
Nu saknar jag storstaden...
jag vet nämligen att de har börjat säljas där redan...
Kan ingen buda upp en saffranskatt till mig...
pretty please *tindrar med ögonen*.

Varför Leksand har Ni inte kommit till skott ännu?
Ni vet väl att det närmar sig jul med stormsteg??
Snälla...kom igen nu och starta storbaket med saffran:-)
Jag ber Er!!!



Saffranskrokus.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!! dom säljer lussekatter på rättpris i insjön...:) inte så långt bort iaf...;)

Vi borde ta å ha pussel kväll nån kväll å baka egna lussekatter...:)

kramar!!

2008-11-13 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0