Ljusparty...

Nu har jag precis kommit hem i från grannen.
Jag blev ditbjuden på ljusparty.
Lite förvånad som sagt
då vi bara träffats via hundarna och jag visste inte ens namnet på henne.
Men nu vet jag att hon heter Maggan.
Jag har alltid tyckt att hon varit fantastiskt trevligt
och det var roligt att jag fick komma hem till henne.

Jag älskar hennes hundar Dixie och Flamman.
Nu hade de även en till hund där som heter Peggy.
Alla tre är helt underbara!!!

Roligt att komma hem dit och få träffa lite nya människor.
Alla var otroligt trevliga och jag slappnade av.
Har varit nervös hela dagen men nu är jag glad att jag gick dit.
Jag klarade av det och det känns inte ens hemskt efteråt.

Jag tror att när jag är med osäkra människor får de mig att känna mig osäker.
Men nu känner jag mig lugn och sansad.
Inte en tanke har ploppat upp i mitt huvud om "vad tycker de om mig" osv.
Så skönt, så befriande...
detta kommer jag leva på länge:-)
Mer säkra och trygga människor i mitt liv tack!!

Massor av ljus fanns på plats men jag beställde mest teljus(värmeljus).
Tog dofterna Tranbär, Kanel och mullbär.
Sedan blev det snöbollsljus i doften Vita snöbär.
Och ett paket med lite smått och gott...
Känner mig nöjd och ska göra lite mysigt här hemma när de kommer...
Åhhh, va det kommer dofta gott!!!!

Tack Maggan för att jag fick komma!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Haha, för att inte vara köptvång så lyckades du ju köpa lite ;P undrar hur de blir för mig då.. farligt och gå på sånt där :) kramar och kul o se dig idag

2008-11-18 @ 22:24:29
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0