Långt men ändå inte.

Så här långt har jag kommit sedan 5 timmar tillbaka.
Ingenstans.
Jo, ut med Grynet men inte mer.
Ingen affär= ingen mat eller chips.
Fastnade framför datorn och teven.
One tree hill samt gossip girl.
Och nu Ensam mamma söker.
Ska bli spännande att se vilka mammorna väljer:-).


Saknar sommaren.
Då var jag i farten och hade massa sällskap av vänner.
I dag finns inget av det.
Vännerna hittar på egna "saker" och jag hör inte längre till gemenskapen.
Otroligt tråkigt och gör mig inte mindre rädd inför framtiden.
Ingen vill ju vara ensam.
Jag är inte en del av umgänget längre.
Tråkigt men men...
antar att det bara är att acceptera.
Jag kommer aldrig bli en av dem.
Men om ni läser detta så tycker jag om Er i allfall.
För ni är underbart goa.
Tack för den tid jag fick.

Förra nyår så var jag positiv för framtiden och
var redo för en ny tid i mitt liv med massor av nya vänner.
Det höll i ett halvår.
Men det halvåret var enormt roligt.
Nu ska jag sikta framåt och försöka att inte tänka på det roliga jag hade då.
Nu ska jag få nya roliga minnen.
Vet att mitt första minne är med en supergo tjej.
Snart ska vi träffas.
Det är min högsta önskan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0