Knock out.

Jag har varit ut med Grynet och tittat på repriser av Top model.
Trött och illamående.
Min plan för dagen var att åka till Borlänge men
känner mig dessvärre inte stabil nog för att köra själv.
Måste köpa ett halsband till Grynet.
Hon har vuxit ur sitt nästan och jag vill inte att hon ska kvävas.
Nu sover hon i mitt knä och det är så mysigt.
Jag är så otroligt glad att hon finns i mitt liv!!!!

T jobbar mest hela veckan.
Tråkigt för mig men bra för honom.
Han vann förresten pokern i går.
Gratulerar:-)

Underbara Mia och hennes karl Fredrik har nu kommit hem från deras utlandsvistelse.
Av sms:et att döma har de haft det såååå skönt.
Precis som det ska vara.
Bort från vardagens stress och måsten.
Bara vara.
Välkomna hem!!!

Nu ska jag nog försöka sova bort mitt illamående och sen försöka att äta något.
Jag vet inte vad men nåt ska jag försöka pilla i mig.
En knäckemacka kanske??
Njaeee...kanske hoppar det...

Sov gott/jobba lugnt!
I vilket fall som helst ha en fantastisk första dag i denna nya veckan!!!

Klicka för stor bild

Foto:Fotoakuten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0