Kisshund.

I går kväll så sa T till mig att Grynet låg på hans täcke i sängen.
Jaha...
Men han lyfte inte ner henne...
Sen kom hon intrippande till mig i vardagsrummet och lade sig.

Några timmar senare så skull vi krypa i säng...
vi ligger och pratar i godan ro när T helt plötsligt flyger upp ur sängen.
Grynet har kissat på hans täcke;-)

Jag kan inte annat än skratta åt hela situationen men
 det var inte så roligt i går kväll då vi fick riva ur hela sängen mitt i natten...
Så nu håller jag på och tvättar.
Ska skutta ner i tvättstugan nu och stoppa in det i torktumlaren.
Försöka få det helt torrt innan natten.

Bjuden på ljusparty i kväll.
Känns lite konstigt men ska bli roligt.
Grynet ska få stanna hemma.
Lite ensamhetsträning.
Jag är ju bara i grannhuset och ska bara stanna en liten stund.
T jobbar sent och de vet att jag har en liten valp så de
 förstår varför jag inte kan stanna sent...
Sent är det ju desperata hemmafruar i kväll.
Måste se även om jag kanske tycker att det är lite mindre bra
sedan de hoppa fram 5 år i tiden...
men man kan inte få allt som man vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0