Kallt och glass. Och lite jul.

Nu ska jag limma fast Grynet i soffan;-).
ill inte gå utanför dörren mer i dag. Fryser som en tok.
Nästa gång det är valpkurs ska jag försöka
 att ta varma skor om jag ska vara ute i skogen i timmar.
Inte gympa pjux som i dag...klant Ullis!

Nu vill jag inte röra mig mer.
 Krypa ner under filten med myskläder....och när jag tinat kanske äta lite glass.
Har tyvärr inte ätit någon mat i dag men känner inget sug.
Tryckte i mig tre lussekatter i stället.
Hade så tråkigt i bilen på väg hem från Falun.
Lite huvudvärk dock.
Men det finns ju en logisk förklaring i allafall.

Vad händer en lördag kväll som denna då?

Ingen aning.
Tv och slapphet.

Förresten köpte en film på Maxi i dag.



Nu saknas bara skolådan;-).
Och så lyssnade jag på julmusik i bilen och sjöng.
Lite julstämning uppkom, nu ska jag bara fixa mossa och hyacinter till hemmet.
Och till nästa helg fixa julpyntet...
Myyyys!!!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag har både filmen och skolådan, weei :) Älskar sex and the city och har hängt med sen dag ett! Socker är född i mars så då är hon väll (tänker länge) ca 8 månader ;) kul att grynet är så duktig!! kramkram

2008-11-22 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0