Jag e fin.

Jag e en fin människa.
Och jag hoppas att människor där ute kan se det.

Min insida är fylld av känslor.
Känslor som jag gärna visar och delar med mig av.

Jag älskar T.
Men i dag har det varit både bra och dåligt.
Vi känner oss båda tomma på vänskap.

Ja, jag vet att det är ett ständigt återkommande ämne.
Men det är så viktigt.
Vänskap gör så mycket för livet.

Och nu känner vi oss både lite ensamma.
Vart är alla?
Förra vintern hade vi nya vänner
men det känns som att alla försvunnit mer eller mindre.
Är inte vi bra människor eller?
Men visst mycket har hänt...
fast i dagens läge skulle jag lugnt kunna flytta.

Vart finns det människor som tycker om mig?
Vart ska jag ta vägen?
Vilsen...
Snälla hjälp mig.
Jag behöver det.

Jag har en vän som jag hoppas på att få träffa i veckan.
Om hon har tid.
Hoppas, hoppas, hoppas!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej vännen du måste ju stanna i leksand... jag kommer snart tillbaka!! å fram tills det kan du ju komma å hälsa på mig så får du komma bort lite-...?? kramar!

2008-11-02 @ 21:31:41
Postat av: Anna

Här är jag vännen! Å jag tycker om dig, synd bara att vi bor en bit ifrån varann numera..

2008-11-03 @ 16:10:23
Postat av: Anna

Här är jag vännen! Å jag tycker om dig, synd bara att vi bor en bit ifrån varann numera..

2008-11-03 @ 16:11:36
URL: http://www.dalanna,blogg.se
Postat av: madde

jag vill inte heller att du/ni ska flytta!! kanske en parmiddag ngn gång så kan vi para ihop victor och thomas ;)fast man vågar väll inte bjuda en kock å dess sambo på mat hihi! kramkram

2008-11-03 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0