Jag är hungrig...

...vad är nu detta?
Jag känner hunger i min mage.
Och jag är faktiskt lite sugen på en fryspizza.
Med mozarella...vore fint.

T kom hem för en stund sedan och bytte kläder.
Skulle och träna.
Han har jobbat på arenan i dag.
Skönt med lite ombyte i jobbet.
Han ska vara där i morgon med...

Grynet blev så glad när han kom innanför dörren.
Men glädjen utbyttes snabbt mot förtvivlan.
Hon blev så ledsen när han gick...
stackars tösabiten!!!
Nu har hon dock somnat...

Jag spelar kort på datorn och funderar på om jag ska åka ner till Hedemora
efter valpkursen i morgon.
Vill egentligen inte köra så "långt" själv men måste ändå göra det på söndag...
T är tvungen att jobba så klart...super tråkigt.
Skulle vilja att han kunde följa med hem en sväng...
Jaja, nästa gång kanske.
Kanske packa lite och sen bänka mig framför Idol.

Kramar


Kommentarer
Postat av: madde

Tjoho! äntligen går det att kommentera här, dumma blogg! Inte din blogg alltså utan blogg, hahah ja du förstår ;) Vet du mamma har redan bakat lussekatter men jag tycker att det är fusk! Vill helst inte äta innan lucia fniss Däremot är jag riktigt sugen på saffranslängd fylld med vit choklad som jag bakar varje år, mums!!! hoppas ni får en mysig helg!! kram

2008-11-14 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0