Fröken glupsk även kallat.

Jag har ju en liten hund.
Denna hund heter Grynet.
Grynet gillar allt som går att tugga.
Men inte bara för att tugga på utan även för att svälja.

I fredags när vi var på besök hos grannen så ramlade kopplet ner på golvet
vilket inte jag såg.
Och när jag tittade till Grynet låg hon och tuggade på sin leksak.
Men när vi skulle knata hemåt hittade jag kopplet på golvet...
utan handtag?!
Min lilla fröken har alltså tuggat loss handtaget på läderkopplet
och jag kunde inte hitta det på golvet någonstans.
Jävla skit!!!
Hur kan man vara så glupsk??

Så nu när vi är ute och går har jag på mig en ny plasthandske och måste klämma på lillfrökens bajs för att se om lädret kommer ut igen. Veterinärens order. Det är så förbaskat äckligt och jag har typ tre extra bajspåsar förutom handsken när jag gör det. Sen måste jag sanera min hand när vi kommer in. Bläääää...

Hittills har det kommit ut lite.
Det är väl bara att fortsätta denna äckliga rutin några dagar till sen borde allt vara ute.
Ska nog sätta munkorg på denna lilla dam;-).
Hon äter tametusan allt som kommer i hennes väg.
Vet inte hur många gånger jag bänder upp munnen på henne under en dag.
Förhoppningsvis försvinner det snart!!!
Alltså hennes glupskhet!!


Men jag älskar denna lilla tös trots alla tokigheter hon har för sig!!!
På denna bilden är hon åtta och en halv vecka gammal.
Sååå liten...och såååå söt!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppsan! =/ lät inte så trevligt, hoppas hon får ur sig allt snart så du slipper krama bajs..

2008-11-24 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0