Fortfarande onsdag.

Hur lång kan en dag vara??
Men nu börjar den närma sig sitt slut och
jag ska försöka komma i säng tidigt i kväll.
Eller ja, först och främst ska jag kika på Greys Anatomy.
Och sen ska Grynet få mat men sen ska jag sova!!
Eller snarare försöka.
Ska upp tidigt i morgon.
Har min pratstund.

Vi har varit ute på en underbar långpromenad.
Ca. en och en halv timme.
Gumman har sprungit lös och så var jag snäll och tog med bästaste blå bollen
som hon sprungit runt med i munnen.
Nu har hon börjat lära sig att när man kastar bollen ska hon släppa den när hon fångat den 
och då kastar jag bollen på nytt.
Små framsteg varje dag och jag är så stolt över henne!!!
Nu efter middagen har hon intagit ryggläge här bredvid mig i soffan:-)

Min middag blev en sportlunch.
Inte någon höjdar middag men jag kan inte komma på vad jag vill äta.
Tror jag vill ha soppa men  har ingen pujolök hemma.
Trött på det här nu.
Vill må bra igen.

Kommer att få sittsår snart så mycket tid som jag tillbringar på röven i soffan;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0