Energifattig.

I dag finns det ingen som helst energi i mig.
Och jag e så sugen på lussekatter.
Undrar om det har börjat säljas ännu?
Skulle vara hur gott som helst, mums!!!


tn_P1040695.JPG

Bästa tiden på året när man får mumsa lussekatter!!!

Skulle kunna tänka mig att ha en påse godis också.
Men jag orkar inte handla så det blir nog världens tråkigaste lördag i dag.
Hittills har den varit sååååå tråkig.

T jobbar och Grynet sover...som alltid;-)
Skulle också vilja sova men så fort jag försöker så börjar mitt huvud och göra ont.
Why????

Lite deppad måste jag erkänna och jag orkar liksom inte rycka upp mig.
Några förslag som kan få mig att se lite ljusare på tillvaron?

Kan tänka mig att det inte är någon höjdare för allt depp jag skriver om
 men jag är bara ärlig.
Så här ser mitt liv ut just nu.
Det är inte mycket att göra åt saken.
Men det blir bättre så småningom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret <3

2008-11-08 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0