Done.

Nu är min lägenhet uppsagd.
Ingen idé att stå och betala alldeles för mycket för möbelförvaring.
Vet inte när jag kommer att bli av med den
men för hoppningsvis till den sista december.
Känns supertråkigt men samtidigt
så vill jag ha en lägenhet som jag kan bo i.
Tillsammans med Grynet.

Hoppas Kia hittar någon som vill flytta in till den sista december.
Hoppas, hoppas!!

Ska börja packa i nästa vecka.
Ner i bananlådor så att det är gjort.
Vill inte stressa i onödan utan ta lite i taget.
Förhoppningsvis kan min kära mor hjälpa mig
med städning osv när det är dags.
T jobbar ju så mycket så han får ta bärandet av prylar...
förmodligen måste jag köra ner det till Hedemora.
Inte direkt gott om plats i T´s lägenhet så 
om jag har tur får jag låna Zigges källare igen:-).

Nu ska jag bara fixa resten på min to do lista för dagen.
Men först lite frukost.
Klockan ett på dagen;-).

Kommentarer
Postat av: Anna

var det din lägenhet jag var till när du fyllde? så vart bor du nu?

2008-11-25 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0