Utmaning: I´m not a freak...

...just not a normal person.
Jag har blivit utmanad av Emma...
-Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
-Utmana 7st i slutet av ditt inlägg och länka till deras blogg.
-Låt dem få veta att de är utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

This is a part of me:

-Jag tror alltid att jag glömt stänga av spisen, stänga kylen, dra ur sladden, glömt låsa dörren mm...så jag måste dubbelkolla typ tio gånger innan jag går hemifrån. Kan ha kommit så långt som ut genom porten och måste bara kolla en gång till om jag stängt av spisen eller låst dörren...T blir vansinnig på mig då det alltid tar så lång tid att gå hemifrån när vi ska någonstans...kan bara inte rå för det, sorry!!

-Jag måste hoppa i sängen på kvällen så att inget monster som ligger och lurar under sängen ska ta mig.

-Jag har sjukt stooor prestationsångest. Vill bara bäst på allt och allt ska vara perfekt i min lilla värld annars blir jag otroligt besviken.

-Jag har väldigt mycket fantasier som ofta grundar sig i filmens värld.
När jag hade sett en film med Angelina Jolie där hon kliver på en mina och dör så har jag fått för mig att det ligger minor ute på gräsmattorna här i Leksand och att jag måste låna min valpkursledares labrador för att söka igenom området innan jag beträder det.

-T har en egen liten kategori i sin hjärna där han placerar kommentarer som jag släppt under tiden vi varit tillsammans. T.ex. den gången vi var på tidig vårpromenad i Slottsskogen, Göteborg och passerade sälarna.
Och min kommentar: Fryser inte sälarna när det är så kallt ute?
Jag har en förmåga att tala först och inse mina misstag efteråt.

-Stooor tidsoptimist.

-Har en dålig ovana att alltid köra för fort förutom på 30-sträckor.

Lite om mig.
Men nu är tanken att jag ska utmana 7 personer...dessvärre vet jag inte om så många men min kära Sofie samt mina kära vänner Anna och Mia blir utmanade och Ni andra som känner Er sugna att fortsätta utmaningen.

Lycka Till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0