Citygross.

Vi i vår lilla familj har varit till Citygross och storhandlat.
Bra utbud av varor och rent och fräscht.

Jag som inte har mer än hundra kronor får leva lite på T just nu.
Gissa om jag är tacksam för det.
Tack älskade T.
Om inte du fanns skulle jag svälta just nu.

I allfall så älskar jag att handla mat för att inspirationen flödar.
Blev mycket tacosgrejer då det hör till mitt fredagsmys.
I dag höll jag dock igen då det inte var mina pengar.
Men i vanliga fall.
Fast nu kanske det är lika bra att jag vänjer mig då
jag förmodligen kommer att bli en fattig student nästa år.
Då lär väl inte pengarna strös omkring mig.
Nudlar och knäckebröd:-)

Nu har vi ätit kotlett med ugnsrostad potatis.
Jag valde tsatziki och T bea som tillbehör.
Riktigt gott var det och nu är magen gravidiniondemånaden stor;-)

Om Ni också ska storhandla kan jag verkligen rekommendera
att ta en tur till Citygross varuhus som finns
strax utanför Falun på vägen mot Borlänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0