Borta men ändå hemma...

Efter en lång dag är jag och Grynet nu hemma i Hedemora.
Hemma hos min kära mor och missarna.

I morse var vi på valpkurs.
Berättar mer om det i morgon eller på måndag!!

Därefter så var vi till Fäggeby dit min och Sofies häst Alice skulle flytta.



I 10 år har hon stått nere på Hälla gård i Hedemora
men för att komma lite närmare Pingbo och kära Sofie så blev det nu en flytt.
Allt gick jättebra och nu är hon stallkamrat med en fjordning och en shettis.
Supermysiga!!!
Det kommer bli tokbra det här och det känns skönt.
Och nu kan förhoppningsvis Sofie få börja rida igen
 som hon längtat efter så länge:-)

När vi var klara där åkte vi hem till min syster!!!
Där var även Svea(på super bra humör=)) och lilla Pripps.


Så Grynet fick träffa sin bästa kompis igen...
det var ju ett tag sedan nu så lyckan var total.
Att få leka med en jämlike, dvs. med munnen vidöppen och blottade tänder.
Skitsöta!!!

Och nu är vi hemma hos mamma, nyätna och nöjda...
blev Lappens grill i dag...satt fint då jag faktiskt var hungrig.
Nu ska jag njuta av min cola...
och en av mina 10 lussekatter jag inhandlat på ICA Maxi i Falun.
Tack för att ni finns och kunde stilla mitt lussekattsbehov!!!!

Ha en fantastisk lördagskväll!!
Nu åter till Stjärnor på is...
gammal tävlingskonståkare som man är måste man ju kolla in framstegen...
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: anna

åh vad söta de var... har oxå haft en bebis här idag, Lovisa. (angelicas) å katterna var hemskt nyfikna =)

men förresten, hur länge stannar du i hedemora?

vad kul å höra att du är glad, unnar dig verkligen det!! Kramar gumman

2008-11-16 @ 00:58:29
Postat av: madde

Skulle va så mysigt att börja rida igen men när skulle man hinna med det då?Om man bara hade lite fler timmar!! Min moster hade sin häst hos en fodervärd i hedemora när jag var yngre så jag var där och red några ggr! Tyvärr vart han påkörd av en lastbil och avled där oxå :( Är det din systers barnbarn på bilden? Go iaf :) Hoppas du haft en mysig helg med många lussekatter :) föresten jag har startat en "vanlig" blogg nu oxå..adressen ovan ;) kram

2008-11-16 @ 18:49:30
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/moi
Postat av: sofie

d va super kul att träffa dej:D kan inte du skicka dom där bilderna till mej:D va ju sjukt söta:D ja fick en jättte mysig bild på alice och falcon igår:) du får se senare på mmin blogg :) hoppas vi ses snart igen.kramar

2008-11-18 @ 10:34:43
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0