Besök.

Förresten i går kom min kära mor och Zigge hit.
Jag bjöd dem på köttbullar med potatismos när de kom vid fyra tiden.
Sedan fikade vi lite grann.
Jag som varit till Siljan och köpt favorit fikat åt inte ens upp.
Katastrof.
Men jag har verkligen svårt att äta och mår illa mest hela tiden.
Skitstörigt!

I tisdags när mamma var här började vi på en socka som jag ska sticka helt själv.
Grejen var att jag fick låna en socka som hon stickat och min såg inte likadan ut...
och det visade sig att jag stickat fel...suck!!
Men nu har mamma repat upp det och hjälpt mig på nytt...
så nu ska det bli rätt och riktigt!! Hoppas jag.

Vi satt mest och pratade och jag njöt av att ha sällskap.
Vid sextiden gick vi bort till Ejendals då de skulle se matchen.
Leksand-Malmö.
Resultatet blev 0-2.

Efter hockeyn kom alla hem hit dvs. T som jobbat där hela dagen samt mamma och Zigge.
 Lite kaffe och kolla in Idolresultatet sen åkte de hem i lugnt tempo
 till Vikmanshyttan då det var riktigt halt ute.
Sepideh blev den som fick åka hem i går.
Anledningen till att jag tippade henne är inte att hon är dålig...
men hon var inte lika bra som de övriga.

Jag är så otroligt glad att de kom upp i går.
Det förgyllde verkligen min dag tillsammans med snön som föll:-)
Tack för det!!! Hoppas att vi ses snart igen...

Update:
Jag har nog visst fel om gårdgagens resultat i hockeyn.
0-3.
Eller är det också fel?
Sorry i vilket fall som helst...
inte min mening att göra fel
eller luras.
Ska bättra mig, promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0