Besök.

I dag har jag haft finbesök:-)
Linda och Elly.

Linda och jag har varit vänner sedan skoltiden och gjorde allt tillsammans.
Höll ihop i vått och torrt.
Fantastiskt!

Sedan drog jag mig undan i mitt försök att fly från Hedemora.
Och där någonstans tappade jag även kontakten med Linda.
För två år sedan ungefär tog jag mod till mig och frågade om vi skulle ses.
Och nu håller vi kontakt om än inte varje dag som tidigare men lite då och då.
Jag önskade att det var mer men det blir liksom inte av.

Det är en underbar tjej som är pratglad, gillar att planera i god tid, positiv, glad...
Lindas golden heter Elly och är 3 1/2 år gammal.

När vi var yngre(typ 17 år) så bestämde vi oss för att när vi var 25 år
så skulle vi skaffa barn, då vi inte ville vara gamla mammor,
vi skulle ha en varsin golden....och självklart vara nära vänner!!
Men det blev inte riktigt så, hahahaha!!
Men vi är vänner och har varsin hund i af=)

Grynet och Elly fick träffas och det var riktigt roligt.
Grynet gav inte Elly en lugn stund...
men de var söta som socker båda två och Elly fick leka vuxen.
Uppfostra Grynet...vilket verkligen kan behövas när hon är som ettrigast.
Grynet fick ett litet paket också...en liten valpnalle och lite tuggpinnar.
Nu släpper hon inte den lilla valpen ur sikte:-)
Tack för en underbar dag tjejer!!!!

Nu ska jag mata trollet och sen blir det promenad.

Kommentarer
Postat av: madde

Låter som en mysig dag!! Själv har jag varit i blge med malte och min syster idag, men var lite snål idag...det var på tiden jag tänkte efter före haha!! Sen har vi vart på 5års kalas och drukit endast kaffe, fick ju en chock när jag ställde mig på vågen idag. Hjälp jag som varit så duktig att hålla vikten efter cambridge, va hände?? Nej nu jäklar!!! Hoppas du får en mysig helg..kramkram!

2008-11-07 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0