1 månad kvar!!

I dag är det en månad kvar till julafton.
Yippie!!!
Men samtidigt aaaaarrrrghhhhh!!!
Vad ska jag köpa till T?

I min familj ska vi bara köpa ett neutralt paket
som både tjej och kille kan glädjas åt.
Får kosta max 100 kronor.
Kommer bli svårt men samtidigt betydligt lättare än T.
Han är hopplös.
Försökte luska fram lite i dag men nono...
ingenting.
Lite hopplös.

Men jag längtar trots det till julafton.
Allt löser sig i slutändan med paket osv
 och kommer bara att njuta av mina nära och kära.
T kommer inte att vara med på julafton då han jobbar.
Otroligt tråkigt men han är ledig på nyår i allafall.
Ska vara hemma hos mamma både julafton och juldagen.
Äta mig tjock och fet för att sedan svälta mig efter nyår!!
Schysst deal eller hur;-)
Nej men jag har insett med allt gott jag kommer äta
så är det ingen ide att försöka hetsa ner i vikt nu...
tar det som mitt första och sista nyårslöfte!!!

Klicka för stor bild

BIld lånad från Fotoakuten.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0