Tokmätt.

Eller snarare proppmätt.
På äggvita, köttbullar och kokt potatis.
Jag är inget jättestort fan av julbord
men de tre ovanstående slinkar med lätthet ner!!

Kikat på Kalle och hans vänner.
Dock sov jag väl den sista kvarten.
Är helt slut och vet inte hur jag ska överleva kvällen.
Men det kanske blir bättre
efter en promenad med Grynet om en liten stund.
Kylan kanske kan få mig att piggna till.

Vi ska fira resten av aftonen i Pingbo så det blir att packa in sig i bilen.
Kommer att bli så mysigt hemma hos Sofie och Emil.
(Svea, Pripps och Deedee är så klart med också)

GOD JUL till Er alla!!!
Ni finns i mina tankar och
jag hoppas Ni njuter av tiden tillsammans med era nära och kära!!
Puss och Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0