Sms...

Fick nyss ett sms av min arbetande pojkvän.
Vill du köpa en flaska bubbel åt mig?
Han har tur han som slipper ränna till systemet dagen innan nyårsafton.

Förra året jobbade jag på systemet i Kristianstad.
Bättre arbetsplats tror jag inte att det finns.
Helt underbart att komma till jobbet varje morgon
även fast man var trött som en gnu.
Ingen tyckte illa om någon och vi var som en enda stor familj.
Där mådde jag bra.
Kan inte Kristianstad flytta upp hit.
Så jag kan få träffa alla söta igen och kanske få jobba med dem?
Nilla, Daniel, Janne, Micke, Marie, Anna, Tina, Anna, Magda, Mia...
och alla ni andra som jag jobbade tillsammans med...
ni är underbara och jag saknar er sååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0