Shit va de är tråkigt...

Alltså jag är hopplös i bland.
Klockan är halv sju på kvällen.
Jag har inte ätit mer än några av de hemgjorda kolorna sen i går.
Hur kan det bli så att magen inte känner hunger.
Är inte ens hungrig nu men pratade med T i telefon och han påminde mig.
Avskyr att han behöver göra det men tur ändå att han är så omtänksam.

Blir enkel mat i dag...
Qournstroganoff tillsammans med basmatiris.
Enkelt men gott:-)
Ska ta min medcin i samma veva också för jag har även glömt av den.
Gruvar mig för den nya då den är i flytande form och luktar sisådär...
Men de få la gå...är ju för ett gott syfte i allafillafullafall;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi, fick du oxå stroganoff... gå in å slå en kik på min stroganoff jag fick... inte helt aptitlig.. martin tänkte skoja till det lite , men det blev inte som han tänkt sig...

2008-12-16 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0