Sällskap.

Jag har tänkt lite i dag.
T ska ju flytta i från mig och Grynet till egen lägenhet
för att få lite mer tid för sig själv.
Och jag kommer ju att börja arbetsträna så småningom.
Men Grynet då?
Ja...antingen måste jag hitta en dagmatte.
Eller en till lite äldre hund som jag kan låna eller ha på foder.
Alternativt skaffa katt.

Jag vill ha en till hund men jag vill inte ha en till valp
 när Grynet fortfarande är så liten.

Och katt har jag länge velat ha men T är absolut inte lika imponerad.
Men flyttar han så har han väl inget att säga till om?
Kan tänka mig en vanlig bondkatt...eller en norsk skogskatt...
Det vore underbart att ha en Main coon
men jag har inte råd då de kostar runt 6000-7000 kronor.

Se hela bilden

Tre mycket bra alternativ.
Men jag tycker de två understa låter absolut bäst.
Sen kan jag ju ha en dagmatte med,
 eller ett dagis men så har hon en kompis.
Usch vill inte att hon ska behöva vara ensam...
Jag vet ju hur sällskapsjuk jag själv är:-)

Någon där ute som har några andra bra förslag??

Kommentarer
Postat av: sofie

d finns inget bättre sällskap än en katt.. för hundarna:) pripps skulle inte klara sej en minut utan deedee:) så jA tkr absolut du ska skaffa katt:) dom är ju så lätt skötta och billiga också:)

2008-12-21 @ 09:56:48
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0