Säker?

Jag har lite panik inför nyår.
Jag tycker att det ska bli väldigt roligt att komma ut.
Men samtidigt...kommer det att bli som förra året?
Då hade jag superroligt ända tills alla med dåligt självförtroende
började dra upp gamla intriger...
och så blev det bråk, svartsjuka, tjafs och gråt...
Jag orkar inte med sådana människor detta året
då jag ser framemot att fira mitt nya bra 2009!
Och firas ska det göra med coca cola/energidryck!
Det ska iallafall inledas på bästa sätt.

Helst av allt skulle jag nog vilja trä en ring på någons finger.
Men samtidigt så är jag lite traditionell och
då måste jag ju vänta tills det blir skottår.
Sen har vi ju min andra rädsla.
Att få ett nej.
Men det är väl en risk man får ta.
Kan man någonsin bli helt säker på svaret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0