Piuhhhh...

Nu är jag helt slut...
Tänk att det är så jobbigt att utföra ärenden.
Har jag aldrig upplevt förut utan då var det mer roligt.
I dag är det mer betungande.
Tänk att livet kan vända så snabbt?
Är det något man kan förhindra?
Eller är det så att alla människor på vår jord har sitt liv bestämt redan när man föds?
Hur det ska se ut?
Nu blev jag fundersam...tål att tänkas på även om jag nog aldrig
 kommer att komma fram till något...men kul att filosofera...
Snark...
Men nu innan jag får säcka ihop helt måste jag gå en långpromis med Grynet.
Just nu önskar jag nästan att hon var lite självgående...
men jag vet ju att det är skön när jag väl masat mig ut i friska luften.
Har gjort nästan allt klart...i allafall alla ärenden...
nu ska det pysslas lite och pratas med mamma sen är det väl Idoldags.
Kommer att bli så spännnaden i kväll.
Tänk att jag som aldrig följt Idol för en gångs skull är fri på fredagar
och kan sätta mig in i det hela.
Det är så roligt!!!

Nej nu ska jag knata ut.
Hoppas NI får en fantastisk fredagskväll!!
Kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0