Önskelista inför flytten...

Min önskelista till nya lägenheten är nu klar.
Och tro´t eller ej men det mesta kommer från IKEA.
I allafall alla stora saker.

Soffa och fåtölj har jag redan men skulle dock vilja byta tyg på soffan.
Kommer att bli vitt eller mörkbrunt.
Ska tänka lite mer på den.

Sedan så har jag ett väldigt stort vardagsrum som jag skulle vilja skärma av och göra en liten läshörna.
Och då vill jag införskaffa denna mysschäslong.

EKTORP Schäslong vänster

Min nya sängstomme vill jag ha vit såklart och den heter Hemnes.

HEMNES Sängstomme
I samma serie finns det snygga byråer som jag inte bestämt mig om jag ska införskaffa eller om jag ska börja springa på loppisar. Tycker ju att det är så roligt att hitta saker och måla dem så att de blir snygga och fräscha.
Kanske ta en ride någon dag, någon som är sugen att hänga på?

HEMNES Byrå med 8 lådor

HEMNES Byrå med 6 lådor


I gardinväg så vill jag förmodligen ha något spetsaktigt och då skulle dessa passa bra...
ALVINE SPETS Gardinpar
Men sen är detta bara saker som jag skulle vilja ha från den bilden jag har i mitt huvud.
Då jag är är helt pank nu så kommer det dröja innan mitt hem kommer bli så fint som jag vill ha det.
Helst skulle jag vilja ha det klart på en gång men det får helt enkelt ta den tid det tar.
Kommer att bli finnemang i slutändan hoppas jag.

Ska nog även in till Leksandsbostäder och fråga om de kan stå för materialet om jag vill måla om i sängkammaren...Hade varit supernice för då tror jag att jag vet vilka färger jag ska sikta in mig på...bara att hålla tummarna:-)

Kommentarer
Postat av: madde

jag älskar loppisar! synd att det inte är sommar för då kunde du ju fynda på auktioner, det är ju lite sånna nu me iof..billigare nu oxå än sommarn me förståss :) ja hänger gärna på ngn gång :) kramkram

2008-12-30 @ 14:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0