Nu ska vi dra...

Nu är allt packat.
Tänk undrar hur det blir när jag får barn?
Jag har fullt sjå att samla mig själv och en liten vovve:-)

Men nu är vi redo.
Ska bara packa in grejer och oss själva i bilen och sen drar vi!!

Ska hem till min kära mamma och även stanna vid min söta syster.
Ska bli så roligt att få träffa dem.
Trots att vi bor så nära nu jämfört med Skåne
 så går det ändå lång tid mellan gångerna.
Tänk att det är så svårt att masa över röven  till varandra;-)



Denna bilden tog jag när första snön kom och
det är en del av utsikten från vårat vardagsrumsfönster.
Nu är det dock desto mer snö och mer kommer det...fantastiskt!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

på tal om det, är du hemma ev nästa helg? hade ev tänkt å göra en liten tripp uppåt... =)

2008-12-07 @ 11:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0