Mamma.

Min mamma är så underbart go.
Jag har inte bett om något mer än en fråga
angående ett pengalån.
Men nu när jag ska åka hemåt i morgon
så har jag med mig påslakan, kablar...
you name it, I got it!
Hon har små gömmor här i lägenheten och
nu håller hon på att plockar fram allt.
Kommentarer som:
-Det kan vara bra att ha.
-Den som spar han har massor kvar.
.Det är klart att du ska ta detta.
Om man påpekar att man kan ta något begagnat
så behåller hon det nya existerar inte.
Självklart ska man ha det som är sprillans nytt.

Ja, min mamma är fantastisk!!!!
Så söt!!

Kommentarer
Postat av: sofie

mormor är bäst.. <3

2008-12-25 @ 13:39:34
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0