Lucia.

Santa Lucia....
Var Ni uppe i morse och kikade på lussefirande?
Det var inte jag men jag hoppas på att få se en repris i kväll på nyheterna.

Jag och Grynet har varit på en underbart skön långpromis.
Solen skiner och snön gnistrar så där vackert.
Lillan har sprungit lös nästan hela rundan och haft så roligt.
Just nu ligger hon i hallen och terroriserar reklamen som precis damp ner i brevinkastet.
Tokhund;-)

Nu ska jag bara fixa lite sen ska vi ut på en kort utflykt samt träna lite.
Först ska jag leta efter en sak sen ska vi träna möte med andra hundar och människor,
dock ej på hemmaplan.
Så nu ska det bli kul att se hur mycket hon har lärt sig:-)

Återkommer när vi är hemma i eftermiddag.
Ha en underbar dag och njut av solen!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0