Lång dag.

Nu är jag slut.
Men på ett bra sätt.
Har varit i Borlänge och inhandlat det sista julkapparna.
Hittade även till T och är supernöjd med de jag hittade.
Dock har hans paket sprungit i väg i pris men
det kom jag på först i bilen på väg hem.
Jaja, bäst för honom att han blir nöjd nu;-)

Har gått i affärer med mamma, Sofie och Svea.
Så roligt att få träffa familjen.
Det är bland de bästa stunderna i livet!!

I dag har "gammel moster" gjort framsteg.
Vågat köra Sveas vagn utan att krocka eller att Svea började grina.
En dag kanske jag kan bli mamma också?
Men vette gudarna om jag någonsin
kommer att bli lika duktig som Sofie är.
Tack för en underbar dag!!!!

Handlat lite prylar till mig själv också men nu är det slutshoppat.
Dock otroligt nöjd med det jag införskaffat.

Shit, nu kom jag på...
Grynets paket har jag glömt...
men det får jag ta i morgon på Djurmagazinet.
Ska i väg till Falun en sväng i morgon för lite egenvård.

Kan visa vad jag införskaffat lite senare...

Nu ska jag njuta av min cola i lugn och ro samt pynta vår lilla en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0