Jag är med....

Jag är med lägenhet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är helt fantastiskt.
Jag fick en julklapp av Leksandsbostäder i dag.
Min egna lägenhet.
Talade precis med tjejen som bor där nu och hon va superglad:-)

Hihihi, detta känns bra....
slipper köra möblernatill Pingbo
utan kan förvara sakerna i förrådet i min nya lya.
Och lite saker har vi här hemma tillfälligt.
Oiiiiihhhhhhhhhh!!!

Inreda(dock billigt) och
förhoppningsvis blir detta en superbra start på 2009 för mig:-)

Jag verkar ha startat en ny trend att flytta vid årskiftena.
Snart är det ett år sedan som jag och T flyttade hit till Leksand.
Jag trivs.
Och är glad att T följde med hem till Dalarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0