Helt ok.

Vi åkte till Borlänge.
Och det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara.
Visst det var mycket folk men knappt någon kö till kassor eller provrum.
Hittade min nyårsblåsa som jag nu har önskat mig av T i julklapp.
Toksnygg svart klänning som jag ska ha till mina skor jag fick av T i present!!
Kommer bli värsta pinglan!!
Hoppas bara att T köper den nu...annars kommer jag bli grymt besviken tror jag.
Vet att det låter bortskämt men det är nämligen det enda jag önskat mig av herrn.
Och han gillade den jättemycket med....så de e la bara att hålla tummarna!!

Har hittat lite paket.
Otroligt skönt, nu minskar stressen lite.
Har Linda, Svea, Sofie samt något litet till T kvar.
Men det sista till honom beror helt på om jag hittar något.
Annars får det va!!

Vi har ätit precis, pannbiff smaksatt med timjan och till det mos.
Gott och jag har sån tur att det räcker tills i morgon med:-)

Disken är överfull så det är mitt nästa mission
sen ska vi göra kolor och pepparkakor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0