Grattis!!!

M
in kära vän Anna som jag har haft mycket roligt tillsammans med fyller i dag 25 år!!!
Ett extra kärt minne är när vi åkte till Bulgarien...har för mig att det var sommaren efter studenten...hittade en massa foton häromdagen från den resan...ohhhh my god!!!! Hahahaha, vilka tokar vi var och vad mycket alkohol vi fick i oss. Att vi ens sotd på benen efter förfesterna? Men roligt hade vi och jag skulle gärna göra om det med denna tjejen som är lika spontan som mig!! I like her a lot!!!



Till vänster min kära syster och till höger min underbara vän Anna-

Grattis på din dag gumman!!! Jag hoppas att du får en underbar dag
 med massa vänskap och kärlek.
Dessvärre kan jag inte komma på fikat i kväll men är du ledig i morgon?
Saknar dig och hoppas att vi ses snarast!!!

Puss och kram hjärtat

Kommentarer
Postat av: anna

tackar tackar... =) jo visst hade vi skoj där i utlandet, å jag håller med, ett under att vi höll oss stående! 2 veckors alkohol konsumtion hör ju inte till vardagen... =)

gillar dig med gumman..

2008-12-10 @ 17:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0