God Jul!!!!

I dag är det den stora dagen.
Julafton.
Vi ska äta frukost nu.
Blir dock inte som tidigare med julgröt då jag är halvkrasslig återigen.
Kanske kan jag få en riktig tomtefrukost i morgon:-)

Sedan blir det till att göra köttbullar, jansson och skala potatis.
Resten är helt klart, bara dukas fram!!

Jag vill önska alla en underbar dag och
hoppas att ni får njuta tillsammans med dem ni älskar allra mest!!

Madde, jag tänker på dig extra mycket som jobbar hela julen.
Och ha så trevligt tillsammans med släkten i kväll!!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Pillan

GOD JUL TILL DIG OCH GRYNET önskar vi!!

Pillan

Paula, Lillebror , Petra, Tobias , Pricken samt katterna Vivvi, Kenth & Mija !

K R A M

2008-12-24 @ 10:16:35
URL: http://pillansklebo.wordpress.com/
Postat av: Anna

GOD JUL

till dig å de dina



Önskar Anna, Martin å Skidoo

2008-12-24 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0