Fri...

Helt fri är jag nu.
Har i dag lämnat nycklarna till lägenheten.
Och det känns bra.

Har redan fått ett par nycklar till nya lägenheten.
Och nu väntas bara städningen samt besiktningen.
Jag har ställt in min soffa, fåtölj samt säng redan.
Riktigt skönt då de är de tunga sakerna.
Resterande står nere i källaren.
Alla lådor och sånt.

Lite kläder har jag här hos T.
Och småsaker men det är fort bortkört.
Ska bli skönt som attan att få flytta.
Nervöst men skönt.

Kanske knata bort med min cykel i dag.
Den är det enda som står kvar på Sveagatan.
Det ska vi göra.
Njuta av solen som skiner.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Jag länkade till dig också på min blogg...

Jag kikade lite på din uppfödares blogg...Luddes uppfödare har ingen blogg men väl en hemsida...(finns länk på min blogg dit)...jag har nog sett henne, Pillan, på utställning tidigare...Ludde var med på en utställning men gillade det inte alls och då så går jag på hans vilja...vill ju inte tvinga honom till nått han inte gillar...hade du tänkt ställa lill-tjejen?...

2008-12-29 @ 14:53:07
URL: http://ninaludde.blogg.se/index.html
Postat av: mia

tjejen hoppas allt ar bra, har inte riktigt hangt me, ber om ursakt, men vart flyttar du?! massa kramar o hoppas att du kanner dig lite battre!//mia

2008-12-29 @ 19:28:43
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0