Fredag.

I dag har jag en fullspäckad dag.
Men på ett roligt sätt.
Ska till Falun om en liten stund.
När vi är klara där så ska jag hem...
hämta mina glasögon och tvätta.

Och i dag ska det bli roligt att tvätta.
Fråga mig inte varför men de är ju bra så länge känslan håller i sig:-)
I går när vi skulle krypa i säng...eller jag ...
så luktade det skumt när jag låg och läste min tidning...
tittar på T´s täcke...f*n...Grynet har kissat på hans täcke....
Jädra skit!!!
Vet inte varför hon gör det när hon precis varit ute?
Och hon har inte kissat inne på golvet på jag vet inte hur länge
 men så i går på täcket
...blir så irriterad...
Om man ska se något lustigt i det hela så de tre gångerna hon har kissat i sängen
 har det alltid varit på T´s sida.
Så i kväll blir det att tvätta täcken, sängkläder....
har det jag gör med andra ord!!

Och min nya medicin fungerar!!!
Yippieeeee!!!
I´m so happy!!!
Ha en lovely fredag så hörs vi lite senare när jag kommit hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0