Ellos.

Jag har aldrig handlat på Ellos tidigare.
Men i dag klickade jag in där av någon anledning.
Tror det kallas tristess.

Och där har mellandagsrean redan startat.
Köpt tre vanliga bomullsklänningar för 49:- resp. 79:-.
Nu väntar jag med spänning på att de ska komma hem
få se om kvaliteten är bra.
För det priset gör det inte så mycket om de inte är superkvalité
men det skulle vara roligt om de e bra:-)
Då vet jag en sida jag kommer besöka desto mera!!


Beställde ljusgrå, vit samt svart.
Bra basfärger men fanns även lite mer färgglada...

Kommentarer
Postat av: anna

gå även in på catalog (som hör till ellos å josefsons) Där hittar man jämt billiga kläder..

2008-12-21 @ 01:58:44
Postat av: susan & tyra

god jul :D !

2008-12-21 @ 11:38:14
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0